Portal Planinskega društva Mislinja

NOVA VABILA

KAMEN VRH, GRMADA
Planinsko društvo Mislinja vabi v torek 06.11.2018 na pohod na
Kamen vrh 783m, Grmada 887m.

excel  Grmada

ZAKLJUČEK POHODNIŠKE SEZONE
Planinsko društvo Mislinja vabi v nedeljo 18.11.2018 na
Zaključek pohodniške sezone

excel  Zaključek pohodniške sezone

VREMENSKI PODATKI

POHOD VELIKE LAŠČE - GRMADA
nedelja, 11 november 2018
dsc_4800 POHOD IZ VELIKIH LAŠČ NA GRMADO V torek, 06.11.2018, smo se s kombijem zapeljali do Velikih Lašč. Z velikolaškega trga smo krenili po cesti mimo Levstikovega spomenika ob cerkvi. Sledili smo markacijam, ki označujejo evropsko pešpot E-7. Pri zadnjih hišah v Griču smo zavili levo na pot, ki nas je preko travnika popeljala do Martinkovega kozolca. Tu smo prišli do razcepa poti. Mi smo se napotili proti Grmadi preko Kamen vrha. Kmalu smo prečkali železniško progo Ljubljana – Kočevje in nekoliko kasneje še gozdno cesto Retje – Podstruga. Nadaljevali smo z zmernim vzponom do manjše jase, kjer je stal ob poti lesen križ. Po nekaj minutah smo zapustili evropsko pešpot E-7. Od tu naprej smo sledili oznakam za Kamen vrh. Najprej je bila pot zložna, nakar pa smo se strmo povzpeli na planoto pod Malim vrhom, ki smo ga videli na desni strani. Od tu smo se nekoliko spustili, potem pa spet strmo povzpeli do koče pod Kamenim vrhom. Koća je bila zaprta, ker je odprta samo ob nedeljah in praznikih. Povzpeli smo se še na vrh nad kočo. Kamen vrh je visok 783 m. Ob lepem vremenu je z vrha lep razgled na Dobrepoljsko dolino na vzhodu in na Savinjsko Kamniške Alpe. Od koče smo se nekoliko spustili do gozdne ceste, s katere smo kmalu zavili levo v gozd. Po dobre pol ure hoje smo prišli iz gozda. Do Grmade smo potem potrebovali še dobrih 15 minut hoje čez senožeti. V koči je bilo prijetno toplo. Z veseljem smo vstopili v topel prostor, ker nas je megla in vlaga spremljala celo pot. V koči smo se okrepčali z dobro joto. Prilegla se je tudi dobra kavica. Čas je hitro mineval in morali smo se posloviti od prijaznega oskrbnika in se napotiti nazaj v dolino. Med potjo nas je malo osvežil rahel dežek, a to nas ni preveč žalostilo, saj smo kljub bolj slabemu vremenu preživeli lepe trenutke. V Spodnjih Retjah smo vstopili v kombi, ki nas je srečno pripeljal domov. Vodnika: Peter Zupanc Viktor Kralj Oglejte si fotografije z opisi.

PO LEVSTIKOVI POTI 2018
nedelja, 11 november 2018
dsc_4998 32. POPOTOVANJE PO LEVSTIKOVI POTI Kot že vrsto let smo tudi letos v PD Mislinja organizirali izlet v Litijo na 32. popotovanje po Levstikovi poti. Zanimanje je bilo zelo veliko, saj smo morali najeti dva avtobusa. V soboto, 10.11.2018, se nas je 86 zapeljalo v Litijo, kjer smo pričeli s pohodom. Ko smo prispeli v Litijo, je bilo na ulicah že polno pohodnikov. Tam smo uredili formalnosti s prijavo in se z avtobusom zapeljali še do Šmartnega pri Litiji, kjer smo se pridružili že nepregledni množici pohodnikov. V začetku poti nas je spremljala megla, ki pa se je kmalu umaknila soncu. Na Čatež potekata dve poti, severna in južna. Eni so se odločili za severno, drugi za južno. Jaz sem izbral južno. Vsi smo srečno prispeli na Čatež, kjer je organizator pripravil Razhodnjo. Razhodnja je bila sklepna prireditev 32. popotovanja od Litije do Čateža. Slavnostni govornik na prireditvi je bil etnolog dr. Janez Bogataj. Prisotne so pozdravili tudi vsi trije župani občin, skozi katere poteka trasa poti. Program pa so popestrili Ljudski pevci in godci s Polšnika, Trebanjske mažoretke, Mešani pevski zbor Kres Čatež, Šmarski tamburaši, Moški pevski zbor vinogradnikov Čadež, Čateški muskvantarji in Dramska skupina P.L.i.N. Čas je ob prijetni glasbi hitro minil in morali smo se odpravitI do avtobusov, s katerima smo se srečno pripeljali domov. Vodniki: Kete Danilo Krenker Stane Bricman Franc Hribar Jože Zupanc Peter Oglejte si fotografije z opisi.

DELO NA ŠKORJANKI 2018
sreda, 17 oktober 2018
dsc_0010 Delovna akcija planincev PD Mislinja Minilo je že več kot dve leti, ko smo v sredo, 20. junija 2016, zaključili z deli na škorjanki na Črnem vrhu in jo nato 2. oktobra 2016 svečano, z blagoslovom, predali v uporabo. V tem času smo ugotovili, da narava dela svoje, in predvsem v zimskem času poskrbi za težavo pri odpiranju vrat. Tako se nas je v soboto, 13. oktobra, osem članov planinskega društva Mislinja udeležilo delovne akcije na Črnem vrhu. V notranjosti škorjanke smo pesek nadomestili s kamnitimi ploščami. Pred vhodom smo poglobili predprostor, položili kamnite plošče in poskrbeli za odvodnjavanje meteornih padavin. Kaj je škorjanka? V preteklosti je bila najpogostejša oblika izkoriščanja gozdov oglarjenje. Kope so oglarji postavljali v gozdu, kjer sta bili dostava drv in odvoz oglja enostavni. Na mestih, kjer so oglarili dalj časa, so si postavili zasilna prebivališča, trikotno oblikovana iz lesa in krita z lubjem. Take zgradbe so poimenovali škorjanke. Kasneje so podobne zasilne objekte pričeli uporabljati tudi gozdarji, ki so dalj časa opravljali delo na določenem sektorju. Danes so taki objekti, kot tudi kuhanje kope, le še spomin na nekoč zelo razvito obrt. Škorjanka na Črnem vrhu na Pohorju pa je poleg spomina na oglarjenje na Pohorju namenjena vsem obiskovalcem za krajši počitek in kot zavetišče v primeru slabega vremena. Odprta je 24 ur na dan in vse dni v letu. Želimo, da nanjo nismo ponosni samo člani našega društva, ampak vsi ljubitelji pohodništva in narave. Naša želja je, da bo ta objekt čim dlje služil svojemu namenu. Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET NA ŠMARNO GORO
sobota, 13 oktober 2018
dsc_3938 IZLET NA ŠMARNO GORO V torek, 09.10.2018, smo se z dvema kombijema zapeljali do Vikrč pri Ljubljani. Tu smo izstopili in se pripravili za pohod. Razdelili smo se v dve skupini. Ena skupina se je napotila na Šmarno goro po plezalni poti. Večina pa nas je krenila na pot po običajni gozdni poti, ki pa je tudi zahtevala veliko mero previdnosti, saj je bila pot mokra in polna korenin. Srečno smo prispeli na Grmado (676 m), kjer smo dohiteli skupino, ki se je povzpela po plezalni poti. Na vrhu Grmade smo se razgledali po okolici, a razgledi so bili bolj slabi, saj je gore zakrivala megla. Z vrha smo se spustili na Sedlo med Grmado in Šmarno goro in se po cesti povzpeli na Šmarno goro. Na Šmarni gori smo si privoščili daljši počitek, da si je lahko vsak potešil lakoto in se odžejal. Vračali smo se proti Šmartnemu pri Ljubljani, kjer sta nas čakala kombija. Ker smo imeli še dovolj časa in ker smo bili vsi za to, smo se zapeljali do vasice Rašica. Od tu smo se povzpeli še na Vrh Staneta Kosca. Za pot na vrh smo izbrali gozdno pot. Na planinskem domu smo posedeli dlje časa. Skočili smo tudi na razgledni stolp v bližini, a razgleda ni bilo, saj se megla ni in ni hotela razkaditi. Ko smo se okrepčali, smo krenili v dolino. Za pot navdol smo izbrali gozdno cesto, ker je bila pot po gozdu spolzka in nevarna. Srečno smo prispeli do Rašice, kjer smo se vkrcali na kombije, ki so nas srečno pripeljali domov. Vodnika: Peter Zupanc in Viktor Kralj Oglejte si fotografije z opisi.

ZAHVALNA MAŠA 2018
sobota, 13 oktober 2018
dsc_3921 ZAHVALNA MAŠA 2018 V nedeljo, 07.10.2018, s pričetkom ob 15. uri je PD Mislinja organiziralo planinsko zahvalno mašo v župnijski cerkvi sv. Ilija v Šentilju. Mašo je daroval gospod Mirko Horvat, duhovnik iz Sv. Florjana, ker smo se na upravnem odboru dogovorili, da bo vsako leto mašo daroval drug duhovnik. Po maši smo za obiskovalce pripravili malo pečenega kostanja, naše planinke pa so napekle cel kup dobrega peciva. Odžejali smo se z zakuhanim vinom, dobrim čajem in novim jabolčnikom. Ob prijetnem pogovoru je čas hitro minil in razkropili smo se vsak na svoj dom, saj so nas na to opozorile prve kapljice dežja. Oglejte si fotografije z opisi.

SREČANJE KOROŠKIH PLANINCEV 2018
sobota, 13 oktober 2018
dsc_3899 SREČANJE KOROŠKIH PLANINCEV 2018 V soboto, 06.10.2018, s pričetkom ob 10. uri, je PD Ravne na Koroškem pripravilo že 39. srečanje koroških planincev. Udeležili smo se ga tudi planinci PD Mislinja. Zjutraj smo vstali malo bolj zgodaj in se s kombijem zapeljali do Naravskih ledin. Vreme je bilo megleno, a prav prijetno za hojo. Do vrha Uršlje gore smo hodili po gozdni vlaki, ki se je višje spremenila v gozdno stezico. Na vrhu Uršlje gore nas je pričakalo sonce, a je veter preprečil, da bi uživali ob sončnih žarkih. Hitro smo se odpravili v kočo, kjer smo si privoščili topel napitek. Kmalu smo morali kočo zapustiti, ker smo želeli priti nazaj na Kočo na Naravskih ledinah pred pričetkom slovesnosti. Prišli smo pravočasno. Najprej je vse prisotne pozdravila predsednica PD Ravne na Koroškem, Veronika Kotnik. Pozdrave so izrekli tudi predsednik MDO za Koroško, Mirko Tovšak, župan občine Ravne na Koroškem, županja Črne na Koroškem, načelnik vodnikov MDO Koroške in Predstavnik markacistov. Srečanje so popestrili mladi glasbeniki, pevci in folklorna skupina osnovne šole Prežihov Voranc Ravne na Koroškem. Po končanem programu smo si še izmenjali svoje izkušnje in potem počasi odšli vsak na svoj dom. Srečanja sta se udeležila tudi naš predsednik Ivan Arko in praporščak Branko Oder. Vodnika: Peter Zupanc in Stane Krenker. Oglejte si fotografije z opisi.

ŠOLSKI IZLET NA BOČ 2018
petek, 12 oktober 2018
dsc_0004 Šolski pohod – 6. oktober 2018 Boč 977 m Zjutraj smo se zbrali na AP Mislinja in se z avtobusom odpravili proti Zgornjim Poljčanam. Na vznožju Boča se je pričela naša krožna pot in podali smo se čez Balunjačo. Skozi gost bukov gozd se je pot kar strmo dvigala. Nekajkrat smo počivali, a kljub vsem naporom prispeli na pobočje Boča. Najprej smo za ograjo zagledali oddajnik, že kmalu za tem pa še razgledni stolp. Preizkusili smo svoj pogum in se korajžno podali na vrh stolpa. Najpogumnejši smo se povzpeli do vrha, malo manj pogumni pa do prve ploščadi. Nekaj jih je raje opazovalo in ostalo na trdnih tleh. Najtežji del poti je bil za nami in čakal nas je spust najprej do koče na Boču. Okrepčali smo se, malo poklepetali, nato pa v dolino čez Babo do izhodišča. Malo manj izkušenim planincem je bil spust kar pravi izziv - kako na pesku in grušču loviti ravnotežje. Nekaj preizkusov se je končalo tudi na zadnji plati, vendar brez večjih posledic. Tokrat se nas je potepalo 22 otrok in 12 odraslih. Izlet smo zaključili dobro razpoloženi, na celotni turi pa nam je vreme odlično služilo. Se vidimo naslednjič! Mentorici planinskega krožka: Marina Porčnik in Klavdija Križovnik Vodnika: Danilo Kete in Anka Tretjak Tekst in fotografija Anka Tretjak. Oglejte si fotografije z opisi.

50. OBLETNICA KOROŠKE PLANINSKE TRANSVERZALE
sreda, 03 oktober 2018
dsc_3837 50. OBLETNICA KOROŠKE PLANINSKE POTI Čas hitro teče, minilo je že več kot 50 let od nastanka Koroške planinske poti. Jubileju smo se pridružili tudi planinci PD Mislinja. V nedeljo, 30.09.2018, smo se zapeljali do Pastirskega stola. Tu smo se pripravili za pohod in se napotili proti Ribniški koči. V začetku smo hodili po gozdni cesti, ki se je pozneje spremenila v gozdno potko. Na Ribniški koči smo si privoščili kavico in čaj. Pot smo nadaljevali na Črni vrh in od tu na Grmovškov dom, kjer smo morali ponovno nabirati moči za nadaljevanje poti. Od Grmovškovega doma smo se po smučišču povzpeli na Veliko kopo, drugi najvišji vrh Pohorja. Na vrhu smo se ustavili na energetskih točkah, kjer so nekateri nabirali dodatno energijo. Hoja po gozdnih stezicah je bila prav prijetna, saj nam je tudi vreme služilo. Bilo je sončno in prav prijetno toplo. Na Partizanskem domu smo se morali ponovno ustaviti in si nabrati dodato energijo, saj je bil pred nami spust po smučarski progi, imenovani Kaštivnik. Nekateri so s proge zavili v gozd z namenom nabrati nekaj jurčkov. Brez večjih problemov smo prišli do vznožja smučišča in po parih minutah prispeli do Koče Planinc. Ker se je že vsem oglašal želodec, smo si naročili malico. Čas je hitro mineval in morali smo ponovno na pot. Pred nami je bila še pot do Kremžarjevega vrha. Po prijetni hoji po gozdu smo prispeli na travnik malo pred Kremžarjevim domom, kjer nas je premamila mehka trava, da smo polegli po njej in se nastavili jesenskim sončnim žarkom, a hitro so minili prijetni trenutki in morali smo do naše zadnje postaje, kjer nas je s kombijem čakal Joc. Preživeli smo prijeten nedeljski dan. Poti nismo prehodili v rekordnem času, ker smo si na vsaki koči vzeli čas za počitek in klepet. Vodnik: Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

ŠOLSKI IZLET IZ PAKE PRI VELENJU DO MISLINJE
ponedeljek, 24 september 2018
dsc_3740 ŠOLSKI IZLET IZ PAKE PRI VELENJU DO MISLINJE V petek, 21.09.2018, ob 8. uri smo se z dvema kombijema zapeljali do naselja Paka pri Velenju. tu smo izstopili in se pripravili na pohod. Pot je bila v začetku zelo strma in mokra, ker je bila zjutraj močna rosa. Po uri hoje smo premagali največjo strmino in po nadaljnih pol ure hoje po lokalni asfaltni cesti prispeli do Škalskih Cirkovc. Tu smo si privoščili malico in daljši počitek. Do Graške gore je pot vodila po asfaltni cesti, mestoma precej strmi. Na Graški gori smo si ogledali spomenik in se ustavili pri gostišču Plazl Tu smo si nabrali novih moči in se mimo kmetije Metulj napotili proti Završam. Pot do Završ je speljana po gozdnih stezicah. Čas je hitro mineval in že smo bili pri lovski koči LD Mislinja. Na lovski koči smo imeli zadnji daljši počitek, saj nas je čakal še spust do Mislinje. V začetku smo hodili po asfaltu, ki smo ga zapustili pri Zakeršniku in se napotili po pretežno borovemu gozdu do Mislinje. Po dobri uri hoje smo prišli na kmetijo Foltan, od koder se nam je prikazal pogled na Mislinjo in na naš cilj, AP Mislinja. Preživeli smo prijeten dan. Vreme nam je bilo naklonjeno, saj nas je celo pot grelo sonce. Mislim da so bili tudi šolarji zadovoljni. Prvič, ker so učitelji prestavili športni dan na petek, ko je bilo vreme lepo in drugič, ker so lahko so uživali v lepi naravi. Na pohodu je bilo 34 šolarjev in pet odraslih. Mentorica: Porčnik Marina Pomoč pri izletu kot vodnik: Peter Zupanc . Oglejte si fotografije z opisi.

POZDRAV JESENI 2018
ponedeljek, 24 september 2018
dsc_3805 Pozdrav jeseni 2018 Turistično društvo Mislinja je letos že 22. organiziralo tradicionalno turistično prireditev "Pozdrav jeseni" na kmetiji Foltan. Letos je bilo še posebej slovesno, saj je turistično društvo prireditev povezalo s praznovanjem 35. letnice aktivnega dela društva. Prireditev je zato potekala tri dni. V petek, 21.09., so potekale delavnice osnovnošolskih otrok in priprava likovne razstave na temo gozdnih sadežev. V soboto smo jim priskočili na pomoč in organizirali gorsko kolesarjenje po naši občini, ki je zaradi slabega vremena odpadlo. Osrednja prireditev pa je bila v nedeljo na kmetiji Foltan. Na prireditvi je poleg ostalih društev iz občine tradicionalno sodelovalo tudi naše društvo. Ker je bil letošnji moto prireditve jedi iz gozdnih sadežev, smo na naši stojnici ponudili gobji mežerli. Jed je od ideje do izvedbe pripravil Gros Marjan. Med obiskovalci je jed požela nemalo zanimanja in veliko pohval. Seveda pa se je na naši stojnici našlo tudi kaj za suha grla. Na prireditvi so sodelovali tudi predstavniki turističnega društva iz pobratene občine Središče ob Dravi. Že tretjič zapored smo jim pripravili krajši pohod. Tokrat smo jih zapeljali do Matičevega, od koder smo se peš odpravili do izvira Pake in nato pot nadaljevali do Volovce in se nato vrnili do vozil. Hkrati pa je Hribarjev Jože poskrbel za njihovo članico z multiplo sklerozo in jo z vozičkom zapeljal od Matičevega do domačije naše članice Silve Sonjak. Pohodniki niso mogli skriti navdušenja nad naravo, svežim zrakom in obilico gob. Našo pot smo sklenili na domačiji Silve, ki je pripravila obilno malico, za zaključek pa postregla še s kavico in okusno orehovo potico. Dobro razpoloženi in z obljubo, da se drugo leto zopet vidimo na pohodu, smo se odpravili na kmetijo Foltan, kjer smo jim predstavili našo stojnico in pokusili »marjanov mežerli«. Zapisal Ivan Arko Oglejte si fotografije z opisi.

<< Začni < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Rezultati 1 - 11 od 142

OBRAZEC ZA PRIJAVO

Ste pozabili geslo?
Ustvari nov uporabniški račun

BODITE OBVEŠČENI!

Z registracijo na našem portalu boste vključeni tudi v sistem obveščanja o aktivnostih našega društva!
konv4Preko elektronske pošte Vam bodo posredovana aktualna vabila na pohode in izlete...
Če še niste registrirani, lahko to storite tukaj.