Portal Planinskega društva Mislinja

NOVA VABILA

GROSSGLOCKNER
Planinsko društvo Mislinja vabi v sredo in četrtek 09.-10.08.2017 na pohod na Grossglockner 3798m

excel  Grossglockner

DOVŠKA BABA
Planinsko društvo Mislinja vabi v torek 01.08.2017 na pohod na Dovško Babo 1891m.

excel  Dovška Baba

TRIGLAV
Planinsko društvo Mislinja vabi v sredo in četrtek 02.-03.08.2017 na pohod na Triglav 2864m

excel  Triglav

VREMENSKI PODATKI

POHOD NA POLJANO 2017
nedelja, 14 maj 2017
img_2230 Pohod Mislinja - Poljana V soboto, 13. Maja, smo organizirali tretji pohod iz Mislinje na Poljano. Pohod poteka iz Mislinje preko Sredem, Podgorja, Raduš, Sel, Ivarčkega jezera, Smuč koče in Leš do Poljane. Pohod je posvečen borcem Šercerjeve brigade, ki so pred 72. leti po tej trasi, hiteli na pomoč partizanskim enotam na Poljani. Kljub slabemu vremenu in neobičajni uri, saj smo iz Mislinje krenili v petek, 12. maja ob 23.00 uri, nam dobre volje ni primanjkovalo. Za to so poskrbeli tudi domačini ob trasi, ki so nas pričakali s čajem in priboljški. Na Poljani smo se udeležili slovesnosti, na kateri so obeležili 72. obletnico zadnjih bojev druge svetovne vojne na evropskih tleh. Mislinjska in Mežiška dolina sta ob koncu 2. svetovne vojne postali zadnji izhod za umik ogromnih množic pripadnikov poraženih vojsk z jugoslovanskih bojišč, z njimi pa se je umikalo tudi veliko civilnih beguncev proti zahodu, kjer bi se predali Britancem. Cilj Jugoslovanske armade, v katero so bile takrat vključene tudi slovenske partizanske enote, pa je bil zadržati jih na slovenskem ozemlju. V dneh med 12. in 15. majem je tako prišlo do hudih bojev na območju Doliča, Dravograda in Poljane pri Prevaljah, s hudimi izgubami na obeh straneh. Na slovesnosti se je nekaj sto ljudi zbralo ob spomeniku Svobodi in miru, kjer jih je v imenu organizatorja ZB za vrednote NOB Mežiške doline in koroških občin pozdravil župan občine Prevalje, Matic Tasič. V nadaljevanju so prisluhnili slavnostnemu govorniku, zgodovinarju in kustosu vojaškega muzeja Slovenske vojske, Martinu Premku, ki je med drugim dejal, da je 72 let po koncu druge svetovne vojne čas, da se ozremo naprej, vendar ne pozabimo, kaj se je med drugo svetovno vojno dogajalo. Na drugo svetovno vojno je treba gledati na podlagi dejstev in resnic, je dejal. Veseli nas, da se je letošnjega pohoda kljub slabemu vremenu udeležilo več pohodnikov kot predhodnih dveh, in potrudili se bomo, da bo ta pohod postal tradicionalen. Oglejte si fotografije z opisi.

POHOD NA GOLICO
torek, 09 maj 2017
dsc_0654 POHOD NA GOLICO (1835 m) V torek, 09.05.2017, smo se kljub slabemu vremenu zjutraj in slabi vremenski napovedi odpravili proti Gorenjski. Z avtobusom smo se zapeljali skozi Velenje, mimo Arje vasi in skozi Tuhinjsko dolino do počivališča Voklo, kjer smo se okrepčali s kavico. Med vožnjo po Gorenjski se je v daljavi že začelo jasniti in izza oblakov so se prikazali vrhovi Julijskih Alp. Ko smo prispeli do vasice Planina pod Golici se je prikazalo tudi sonce. Že med vožnjo do vasice smo lahko na travnikih opazili narcise. V vasici smo izstopili in se peš napotili proti Koči na Golici. V začetku smo hodili po asfaltni cesti. Na križišču poti nas je prehitel prijazen markacist PD Jesenice in nam priporočil vzpon po na novo markirani poti. Pot je bila res prijetna. Speljana je po gozdu mimo Korlovega tunela in ob strugi hudourniškega potoka. Ko smo prehodili prijetno pot, ki je še nismo poznali, in zapustili zavetje gozda, nas je v daljavi že pozdravila koča na Golici. Pred nami je bilo še pol ure hoje, ob kateri smo lahko uživali ob pogledu na okoliške gore. Tu pa tam smo lahko opazili šopke narcis in modre cvete malega svišča. Po prihodu v kočo smo tisti, ki smo se povzpeli na vrh Golice, hitro popili okrepčilo in se napotili proti vrhu. Po dobre pol ure hoje smo prišli na vrh Golice s katerega se nam je pogled odprl na vse strani. Lahko smo opazovali tok reke Drave in avstrijske gore na eni strani, na drugi strani pa tok reke Save in slovenske gore. Na vrhu smo se poslikali in se vrnili na kočo, kjer smo se okrepčali in odžejali. Na koncu smo naredili še skupinsko fotografijo in krenili po v začetku zelo strmi poti, ki se je kasneje nekoliko položila. Naš trud je bil še posebej poplačan , ko smo prišli na travnike nad vasico, ki so bili polni narcis. Travniki so bili kot bele preproge. Na parkirišču v vasici smo se vkrcali na avtobus, ki nas je, s postankom na Trojanah, srečno pripeljal domov. Za nami je bil prijeten dan poln lepih doživetij, tako da ni bilo nikomur žal, da se je kljub slabi vremenski napovedi udeležil izleta. Vodnika: Peter Zupanc in Danilo Kete Oglejte si fotografije z opisi.

33. PRVOMAJSKO SREČANJE V ZAVRŠAH
ponedeljek, 01 maj 2017
dsc_0480 33. TRADICIONALNO SREČANJE V ZAVRŠAH V ponedeljek, 01.05.2017, smo se zbudili v lepo pomladansko jutro, ki je bilo prav primerno za pohod v Završe, kjer je Planinsko društvo Mislinja v sodelovanju z Občino Mislinja in Kulturnim društvom Završe pripravilo 33. Prvomajsko srečanje planincev in občanov Občine Mislinja. Že zgodaj je občane Mislinje zbudila Babnikova godba. Strelci strelskega društva Možnar Mislinja pa so pohodnike vabili s pokanjem z možnarji. Kmalu so bile vse poti, ki vodijo proti Završam, polne pohodnikov, ki so lahko ob 10. uri na igrišču podružnične osnovne šole v Završah prisostvovali proslavi prvega maja. Babnikova godba je pričela proslavo z Zdravljico. Po nagovoru župana občine, Bojana Borovnika, so se na prireditvi zvrstili pevci Doliškega okteta, pevke in pevci z Završ, ki so zapeli nekaj pesmi . Za njimi pa so nastopile Dečve iz Završ, ki so zaplesale ob country glasbi. Nekaj koroških plesov so zaplesali mladi člani folklorne skupine iz Završ. Na koncu proslave je še vse prisotne pozdravila predsednica Kulturnega društva Završe. Po uradnem delu so se lahko pohodniki okrepčali s tradicionalno kranjsko klobaso pa tudi žejni niso bili, saj so na stojnicah ponujali celo vrsto pijač. Vreme je bilo prav primerno za posedanje na klopeh in na travi, ansambel pa je vabil na ples in druženje. Srečanje je bilo uspešno, saj je bil osnovni namen dosežen, in to je druženje in sprostitev v naravi, da vsaj za trenutek pozabiš na ostale probleme. Počasi smo se razkropili po svojih domovih z željo, da se vidimo naslednje leto na 34. srečanju. Oglejte si fotografije z opisi.

POHDO ŽERJAV - NARAVSKE LEDINE - ŽERJAV
sobota, 22 april 2017
dsc_0789 POHOD OD ŽERJAVA NA NARAVSKE LEDINE IN NAZAJ V ŽERJAV (Avrikljeva pot) Planinci PD Mislinja smo se v soboto, 22.04.2017, zapeljali mimo Slovenj Gradca, Raven na Koroškem in Mežice do Žerjava, kjer smo parkirali na parkirišču ob glavni cesti. Po makadamski cesti smo se povzpeli nad naselje. Prečili smo strm travnik in se usmerili na gozdno pot. Neoznačena strma pot se je v začetku strmo vzpenjala, a je kmalu popustila. Kmalu smo prišli na greben, kjer so se nam odprli razgledi na Smrekovec, Raduho in Olševo ter Žerjav pod nami. Pot po grebenu je bila zelo ozka. Ob poti smo lahko vseskozi občudovali vresje s temno rdečimi cvetovi. Z grebena smo se napotili na pobočje in med hojo smo lahko na skalah pod in nad nami občudovali rumeno cvetoče avriklje. Ko smo se nagledali avrikljev in jih poslikali, smo odšli do lovske koče Dukles, kjer smo se odžejali in okrepčali. Pot smo nadaljevali proti Obretanu, kjer smo se v domu Zveze vojaških veteranov za dlje časa ustavili. Od tu smo krenili proti Koči na Naravskih ledinah, kamor smo prispeli po dobri uri hoje. Tudi tu smo se dlje časa ustavili, saj se nam ni nikamor mudilo. Uživali smo na pomladanskem soncu in se razvajali s hrano in pijačo. Čas je hitro mineval in potrebno je bilo priti še do avtov, do katerih sta nas ločili še dobri dve uri hoje. Na parkirišču smo se nato poslovili in se odpeljali proti domu polni lepih doživetij. Vodnica : Albina Fekonja Oglejte si fotografije z opisi.

GOSTILI SMO VIKIJA GROŠLJA
sobota, 22 april 2017
dsc_3303 Gostili smo Vikija Grošlja V okviru obeležitve 35. letnice delovanja planinskega društva Mislinja smo v petek, 21.04.2017, na pobudo našega člana Tineta Tajnika v veliko dvorano centra Lopan v Mislinji povabili Vikija Grošlja. Viki Grošelj je bil do upokojitve učitelj športne vzgoje na osnovni šoli. Je vrhunski alpinist, himalajec, gorski reševalec, gorski vodnik in pisatelj. Slovenec z največ preplezanimi osemtisočaki in prvi Slovenec, ki se je povzpel na vse najvišje vrhove kontinentov. Leta 2001 je bil pobudnik ustanovitve slovenske sekcije Mountain Wilderness International, mednarodnega združenja, ki se bori za zaščito neokrnjenega gorskega sveta doma in v svetu. V svoji predstavitvi, ki jo je popestril z izjemnimi fotografijami, nas je popeljal od svojih začetkov alpinizma, ko je kot šestošolec začel na plezališču Turnc (kratke stene na vznožju Šmarne gore). Nato je sledila njegova pot preko naših gora do najvišjih vrhov Evrope. Prelomno je bilo leto 1975, ko je kot najmlajši član himalajske odprave, ki je kot prva jugoslovanska odprava premagala osemtisočak, opravil vzpon čez južno steno Makaluja na vrh te gore (8463 m). Nato je nadaljeval s svojim prijetnim glasom in retoričnimi sposobnostmi ter nas razločno in všečno popeljal preko vseh svojih 18 odprav na Himalajo ter ostalih podvigov oz. osvojitve ostalih najvišjih vrhov kontinentov. Kljub temu da je v alpinizmu dosegel zelo veliko, je izpostavljal zlasti čarobnost Himalaje, iskrenost, skromnost in človečnost tamkajšnjih prebivalcev. Sam pa je s tem pridobil veliko osebnih izkušenj, naučil se je tovarištva, strpnosti in izpopolnitve v iskanju meja lastnih sposobnosti. Ob zaključku se je župan občine Mislinja mag. Bojan Borovnik v imenu občine in obiskovalcev prireditve zahvalil Vikiju Grošlju za prijeten večer in mu v spomin na obisk v Mislinji izročil Zbornik občine Mislinja. Večina obiskovalcev pa je kot prostovoljni prispevek za pomoč prebivalcem Nepala, ki jih je leta 2015 prizadejal katastrofalni potres, za 10 EUR kupila njegovo knjigo z naslovom 40 let mojih soočanj s Himalajo. Z Vikijem Grošljem smo se nato skupaj z obiskovalci zadržali ob prijetnem klepetu in obujanju spominov v predprostoru dvorane, kjer so naše marljive članice pripravile obložene kruhke, pecivo in nekaj za suha grla. V imenu planinskega društva bi se vsem obiskovalcem zahvalil za obisk, saj smo preživeli prijeten in poučen večer. Zapisal Ivan Arko Fotografije Bojan Šinko Oglejte si fotografije z opisi.

MISLINJA - ČREPIČ - FRIČEV VRH - MISLINJA
ponedeljek, 17 april 2017
img_1956 10. VELIKONOČNI POHOD ČREPIČ – FRIČEV VRH – ZAVRŠE - MISLINJA V ponedeljek, 17.04.2017, smo se zbrali na AP Mislinja. Ob 8. uri je krenila organizirana skupina pod vodstvom vodnikov Albine in Joškota. Sprva smo se sprehodili po kolesarski stezi do Straž, da smo se dobro ogreli in pripravili na strmi vzpon, ki je sledil, ko smo zapustili asfalt. Po zelo strmi gozdni poti smo se nato vzpeli na Črepič. Tu je bil prvi postanek za žigosanje kartončkov in potešitev žeje. S Črepiča smo po slabi uri hoje po gozdu prispeli na najvišjo točko naše poti, na Fričev vrh. Od tu smo se samo še spuščali. Na lovski koči smo imeli daljši postanek za nabiranje novih moči. Po sproščajočem počitku smo se nato po asfaltni cesti spustili mimo kmetije Pristovnik proti Mislinji. Pri Zakeršniku smo zapustili asfaltno cesto in se po gozdni cesti spustili nazaj v Mislinjo. Preživeli smo prijeten dopoldan, saj nam je bilo vreme naklonjeno in zelo primerno za hojo. Tudi razgledi na poti so bili lepi, saj so bili višji hribi odeti v snežno belino. Pohoda se je udeležilo okoli 150 planincev. Vodnika sta bila Albina Fekonja in Jožek Hribar. Fotografije: Jožek Hribar in Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

POHOD SKOZI BISTRIŠKI VINTGAR
nedelja, 09 april 2017
bs12 POHOD SKOZI BISTRIŠKI VINTGAR V soboto, 08.04.2017, smo se iz Slovenj Gradca zapeljali skozi Mislinjo, Vitanje, Slovenske Konjice in Slovensko Bistrico, zapeljali do parkirišča, slabe 4 km od središča Slovenske Bistrice, kjer se je začel naš pohod. V začetku smo hodili po široki in položni poti po levem bregu Bistrice, ki smo jo kasneje prečili. Vzpenjali smo se mimo Rimskega kamnoloma, kjer so v času rimskega cesarstva pridobivali beli marmor za umetniške stvaritve. Od tu je postajala pot strmejša in struga Bistrice je bila že globoko pod nami. Čez nekaj časa smo prispeli do naravne znamenitosti, in sicer 20 m visokega večstopenjskega slapišča. Tudi v nadaljevanju je bila pot strma, a ob občudovanju brzic in slapov Bistrice nam je čas hitro minil in prispeli smo do Močnika. Do Sv. Treh Kraljev nas je čakal še zadnji lažji del poti. Tu smo si privoščili kavico in krajši počitek in se odpravili domov. Dva pohodnika pa sta se odločila, da bosta peš nadaljevala do Mislinje, kamor sta tudi uspešno prispela. Vodnica: Albina Fekonja Tekst: Albina Fekonja Fotografije: Albina Fekonja, Milan Krebl Oglejte si fotografije z opisi.

POHOD NA KOŠENJAK
torek, 04 april 2017
dsc_0047 POHOD NA KOŠENJAK (1522M) V torek, 04.04.2017, smo se zapeljali iz Mislinje, skozi Slovenj Gradec in v Dravograd, kjer nas je v središču smerokaz usmeril proti Ojstrici, mali vasici pod Košenjakom. Pri cerkvi Svetega Janeza Krstnika smo izstopili in peš nadaljevali proti vrhu. V začetku smo hodili po cesti. Po slabih štirih kilometrih hoje smo zapustili cesto in se usmerili na gozdno pot, ki se do lovske koče LD Dravograd strmo vzpenja. Pri lovski koči na Piramidi smo naredili daljši počitek, da smo se lahko oddahnili, okrepčali in odžejali. Od tu se je pot rahlo vzpenjala in kmalu smo prispeli do mejne črte med Slovenijo in Avstrijo. Po mejni črti, ki teče po grebenu smo prispeli na vrh Košenjaka. Po krajšem postanku smo naredili še skupinsko fotografijo in se spustili do Koče na Košenjaku, kjer so nas pogostili z zelo okusnim bogračom in jabolčnim zavitkom pa tudi žejni nismo bili. Ura je neusmiljeno tekla in morali smo se odpraviti nazaj proti vasici, kjer so nas čakali kombiji in nas srečno pripeljali domov. Preživeli smo prijeten dan, saj nam je bilo tudi vreme naklonjeno. Deževati je začelo, ko smo bili že vsi pod streho. Vodnik: Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

IZ VITANJA V MISLINJE
nedelja, 02 april 2017
dsc_0248 IZ VITANJA DO MISLINJE V soboto, 01.04.2017, smo se zapeljali skozi Vitanje, mimo cerkvice Sv. Antona, do križišča pod kmetijo Strmečnik. Tu smo izstopili in se pripravili za pohod. Po nekaj metrih hoje smo zavili na strmo gozdno pot, ki nekajkrat preči asfaltno cesto. Po slabi uri hoje smo prispeli do lovske koče Javorje. Tu smo naredili krajši postanek za potešitev žeje in počitek. Od lovske koče smo nadaljevali hojo po razmeroma strmemu kolovozu, ki se kmalu položi in spremeni v gozdno stezico. Ta nas je pripeljela mimo lovske opazovalnice po grebenu na Basališče, na najvišji vrh Paškega Kozjaka. Na vrhu se nismo dolgo zadrževali, ker je pihalo. Po gozdni poti smo se spustili do obsežnega travnika, kjer PD Vitanje vsako leto pripravi srečanje planincev. Na travniku smo si privoščili zasluženo malico in po njej nadaljevali pot po grebenu. Pot po grebenu je prečila več vrhov, med katerimi je najvišji Ostrica, in nas pripeljala do cerkve Sv. Jošta. Na pokopališču smo se ob grobu prehitro preminulega župana občine Mislinja, Franca Šilaka, poklonili njegovemu spominu. Od cerkve smo se spustili do Doma na Paškem Kozjaku, kjer smo se odpočili, odžejali in okrepčali. Pot smo nadaljevali z vzponom na Špik, od tu pa smo se napotili v dolino. Med potjo v dolino smo imeli še dva postanka, saj so nas prijazni domačini pogostili s pijačo in pecivom. Ko smo prišli do gostišča Joško, je tam že čakal kombi, ki nas je srečno pripeljal do doma. Preživeli smo prijeten dan, poln lepih doživetij, ki jih je lepo vreme še polepšalo. Vodnika: Martin Tajnik in Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET PLANINSKEGA KROŽKA OŠ MISLINJA NA LUBNIK
sobota, 25 marec 2017
dsc_0250 IZLET PLANINSKEGA KROŽKA OŠ MISLINJA NA LUBNIK V soboto, 25.03.2017, smo se z avtobusom zapeljali do Škofje Loke. Pri vrtcu v Škofji Loki smo izstopili in si najprej privoščili malico, nato pa pričeli s hojo. Najprej smo prečili Poljansko Soro in nekaj časa hodili ob njeni strugi, a smo kmalu zavili v gozd. Po mestoma strmi gozdni poti smo se vzpenjali proti vrhu Lubnika, kamor je speljanih veliko poti, mi smo si izbrali pot po grebenih. Po dobrih dveh urah in pol smo prispeli do Doma na Lubniku. Tu smo si privoščili zaslužen počitek, malico in pijačo. Z vrha Lubnika je zelo lep razgled po okoliških gorah in po celi Gorenjski, a smo bili danes malo prikrajšani zanj, zaradi meglic v daljavi. Počitku je sledila še skupinska fotografija, nato smo se napotili nazaj proti Škofji Loki. Tu smo si ogledali Škofjeloški grad in zbirke v njem, ki so zelo raznovrstne in zelo bogate, a mi smo imeli bolj malo časa, tako da smo jih samo preleteli. V starem delu mesta smo se še ohladili z sladoledom in krenili do avtobusa, z katerim smo se srečno pripeljali domov. Preživeli smo zanimiv dan, poln lepih doživetij, ki nam jih je polepšalo še vreme. Za varnost so poskrbeli: mentorica Porčnik Marina in vodniki Hribar Jože, Tretjak Anka in Zupanc Peter. Oglejte si fotografije z opisi.

<< Začni < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 Naprej > Konec >>

Rezultati 12 - 22 od 78

OBRAZEC ZA PRIJAVO

Ste pozabili geslo?
Ustvari nov uporabniški račun

BODITE OBVEŠČENI!

Z registracijo na našem portalu boste vključeni tudi v sistem obveščanja o aktivnostih našega društva!
konv4Preko elektronske pošte Vam bodo posredovana aktualna vabila na pohode in izlete...
Če še niste registrirani, lahko to storite tukaj.