Portal Planinskega društva Mislinja

NOVA VABILA

KAMEN VRH, GRMADA
Planinsko društvo Mislinja vabi v torek 06.11.2018 na pohod na
Kamen vrh 783m, Grmada 887m.

excel  Grmada

ZAKLJUČEK POHODNIŠKE SEZONE
Planinsko društvo Mislinja vabi v nedeljo 18.11.2018 na
Zaključek pohodniške sezone

excel  Zaključek pohodniške sezone

VREMENSKI PODATKI

POHOD MISLINJA - POLJANA 2018
torek, 15 maj 2018
20180512_064755 Pohod Mislinja - Poljana V soboto, 12. maja, smo v sodelovanju z Združenjem borcev za vrednote NOB Mislinjske doline organizirali četrti pohod iz Mislinje na Poljano. Pohod poteka iz Mislinje preko Sredem, Podgorja, Raduš, Sel, Ivarčkega jezera, Smuč koče in Leš do Poljane. Pohod je posvečen borcem Šercerjeve brigade, ki so pred 73. leti po tej trasi hiteli na pomoč partizanskim enotam na Poljani. Iz Mislinje smo krenili v petek, 11. maja ob 23.00 uri, dobre volje, saj nam je prvič vreme prizaneslo in je pohod potekal v suhem vremenu, kar se je poznalo tudi pri sami udeležbi, saj nas je iz Mislinje krenilo 17, kar nekaj pa se nam jih je priključilo ob sami trasi. Hvaležni smo domačinom ob trasi, ki so nam v neobičajnem času ponudili čaj in pecivo. Ob 11.00 uri smo prisostvovali tradicionalni prireditvi Svobodi in miru na Poljani, v spomin na zadnje boje v drugi svetovni vojni na evropskih tleh. Prireditev so pričeli praporščaki veteranskih in domoljubnih organizacij. V kulturnem delu je sodelovala godba na pihala, moški pevski zbor iz Pliberka, učenci OŠ Prevalje z recitacijami. Zbrane je pozdravil župan občine Prevalje, Matic Tasič. Največ pozornosti pa je pritegnil slavnostni govornik, podpredsednik Zveze združenj borcev NOB, dr. Matjaž Kmecl, ki je med drugim dejal :” Bili smo na pravi strani zgodovine, kot se glasi ta fraza, ki je že oguljena in jo vsi ponavljamo, ampak takrat je res šlo za to. V drugi svetovni vojni smo bili obsojeni na to, da nas zbrišejo, pobijejo in razselijo, kolikor nas je bilo, ker smo se zdeli premajhni za kaj drugega. In smo bili v napoto za "lebensraum", življenjski prostor takratnega "gospodarja narodov". A pokazalo se je, da veliki narodi ne štejejo samo po številu preštetih glav, ampak tudi po srcu, po ponosu, po časti, po tem kaj so pripravljeni tvegati za svoje vrednote.” Obiskovalci, zbralo se jih je nekaj sto, so ga večkrat prekinili z aplavzom. V zaključni besedi govora se je zavzel tudi za izgradnjo tretje razvojne osi. Močno pa je bil letos prisoten tudi predvolilni duh, saj je bilo med obiskovalci tokrat rekordno število kandidatov in kandidatk za poslance in poslanke Državnega zbora iz vseh treh dolin Koroške. Veseli nas, da je tudi letošnji pohod uspel in da so se pohodniki zdravi vrnili na svoje domove. Potrudili se bomo, da tudi drugo leto izpeljemo pohod, ne glede na vreme. Tekst in fotografije: Jože Hribar Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET NA KUM (1220 m)
torek, 08 maj 2018
dsc_0044 IZLET NA KUM (1220 m) V torek, 08.05.2018, smo se zapeljali do Trbovelj. Tu smo v križišču pri cementarni zavili v smeri Dobovca in po nekaj metrih izstopili ter se po strmi gozdni stezi napotili proti Kumu. Po stezi smo hodili dobro uro, ko smo prispeli na travnik, po katerem smo nadaljevali z vzponom. V naselju Zaveršje smo se ustavili za dlje časa, da smo se okrepčali in nabrali novih moči za vzpon. Pot je bila še nekaj časa speljana po travnikih, ki so bili polni cvetja. Čez nekaj časa pa smo ponovno zavili v gozd, kjer smo lahko kmalu začutili vonj česna in na vsaki strani poti smo lahko občudovali belo preprogo cvetočega čemaža. Ob občudovanju beline smo prišli do smerokaza za Lontovž in vrh Kuma. Pot smo nadaljevali proti Kumu in po slabe pol ure prispeli na vrh. Na vrhu Kuma smo lahko občudovali razglede po celi Sloveniji. Ko smo se nagledali bližnje in daljne okolice Kuma, smo se posedli na teraso pri koči, saj je bilo prijetno toplo. Ob pijači in prijetnem klepetanju je čas hitro minil. Naredili smo še skupinsko fotografijo in se počasi napotili proti Lontovžu, od koder smo se srečno pripeljali domov. Preživeli smo prijeten dan, poln lepih doživetij. Vodnika: Peter Zupanc Viktor Kralj Oglejte si fotografije z opisi.

ZAVRŠE 1. MAJ 2018
torek, 01 maj 2018
20180501_101440 34. PRVOMAJSKO SREČANJE V ZAVRŠAH Planinsko društvo Mislinja je skupaj z Občino Mislinja in Kulturnim društvom Završe letos pripravilo že 34. pohod in srečanje občanov v Završah. Letošnje vreme je bilo organizatorjem in udeležencem zelo naklonjeno. Tako se je v lepo sončno jutro, iz različnih smeri, proti šolskemu igrišču pri podružnični osnovni šoli, podalo kar lepo število pohodnikov in ostalih občanov, ki so na prireditveni prostor prispeli tudi s kolesi in osebnimi vozili. Ob 10. uri se je pričel uradni del, ki so ga naznanili strelci z možnarji in Babnikova godba s slovensko himno. Po nagovoru župana občine Bojana Borovnika, so se na prireditvi zvrstili pevke in pevci cerkvenega zbora iz Završ, plesalke skupine Dečve iz Završ, pevka Avbreht . Prisotne pa so najbolj navdušili mladi člani folklorne skupine iz Završ. Na koncu uradnega dela sta vse prisotne pozdravila soorganizatorja prireditve, predsednik PD Mislinja in predsednica Kulturnega društva Završe. Po uradnem delu pa so vse poti vodile do stojnic, kjer so člani PD Mislinja delili tradicionalno malico – kranjske klobase. Člani KD Završe so poskrbeli za osvežitev s pijačo na šankih – jurčkih. Po okrepčilu pa je sledilo druženje in ples ob zvokih ansambla SOS. Zaradi lepega vremena se je veliko udeležencev podalo na pohod do lovskega doma LD Završe in naprej do Graške gore. Veseli nas, da je prireditev uspela zlasti po zaslugi prostovoljcev iz vrst planinskega društva Mislinja, kulturnega društva Završe, strelcev društva Možnar, članov prostovoljnega gasilskega društva Mislinja in finančne podpore občine Mislinja. Ob zadovoljnih obrazih udeležencev in prijetnem druženju je bil naš trud poplačan. Z mislijo, da bomo drugo leto zopet pripravili, takrat že 35., srečanje občanov ob 1. maju, smo se podali vsak proti svojemu domu . Tekst: Ivan Arko Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET NA ZASAVSKOGORO
torek, 01 maj 2018
dsc_9891 IZLET NA ZASAVSKO GORO V soboto, 28.04.2018 smo se zapeljali do Vač. Pred odhodom na Zasavsko goro smo se v bližnjem gostišču okrepčali s kavico ali čajem. Iz Vač smo se napotili po asfaltni cesti, ob kateri so bile skulpture iz lesa in info table. Na križišču smo si ogledali situlo in ob njej naredili tudi skupinski posnetek. Od situle smo pot nadaljevali po makadamski cesti mimo travnikov in manjšega kamnoloma. Po makadamski cesti smo prispeli v vasico Vovče, kjer je bil na koncu vasi lep pogled na Kum. Po dobri uri hoje smo prispeli do razcepa poti. Mi smo se odločili za desno pot, ki je bila speljana po gozdni poti. Po pol urni hoji so se poti ponovno združile. Tudi na koncu smo imeli dve možnosti ali gremo direktno do cerkve ali pa do koče na Zasavski gori. Mi smo šli najprej do cerkve, od koder je bil zelo lep pogled na Savinjsko-Kamniške Alpe, ki so še odete v sneg, Menino planino, Čemšeniško planino in še ostale hribe Zasavskega pogorja. Ko smo se naužili pogledov po okolici, smo naredili še eno skupinsko fotografijo in potem krenili do koče, kjer smo si privoščili daljši počitek in okrepčilo. Po zaslugi Tineta Tajnika smo si lahko ogledali tudi notranjost cerkve. Čas je ob klepetu hitro mineval in morali smo se odpravit v dolino. Vračali smo se po drugi poti proti Vidergu. Pot je bila v začetku speljana po gozdni poti, zadnjih par kilometrov pa je bilo treba iti po asfaltu. Po dobri uri in pol smo prispeli do Viderge, od koder smo krenili proti domu. Preživeli smo lep dan, poln doživetij, ki jih je polepšalo še vreme. Vodnika: Tine Tajnik Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET PO KOROŠKIH HRIBIH
torek, 24 april 2018
dsc_9491 IZLET PO KOROŠKIH HRIBIH V torek, 24.04.2018, smo imeli v planu, da se bomo sprehodili po avrikljevi poti, a je zaradi decembrskega vetroloma pot zelo otežkočena, pa tudi zaradi dolge zime avrikelj še ni v polnem cvetu. Odločili smo se, da si kljub temu ogledamo del koroških hribov. Naša zvesta pohodnica Sonjak Karla nas je že večkrat vabila v kraje kjer je preživljala mladost., zato smo jo tokrat zaprosili , da nam jih razkaže. Takoj je privolila. Zjutraj smo se zapeljali do Prevalj, kjer smo krenili proti Šentanelu in na koncu asfalta izstopili in se peš napotili po gozdni poti. Ko smo prišli iz gozda, smo lahko občudovali pogorje Pece, Obirja in Olševe. Sprehodili smo se mimo kmetije Mikeln, do hotela Koroš. Tu smo si privoščili krajši počitek in malico. Od hotela smo se spustili v dolino, od koder smo se ponovno povzpeli do kmetije Sonjak, kjer so nam pripravili dobro enolončnico in potico. Ob dobri jedači, pijači in na koncu še kavici je čas hitro mineval. Morali smo se poslovit od prijaznih domačinov in kreniti proti Holmecu. Pred odhodom smo naredili še skupinski posnetek in krenili po gozdni cesti v dolino. V dolini nas je že čakal kombi, s katerim smo srečno prispeli domov. Preživeli smo prijeten dan v naravi, saj nam je tudi vreme služilo. Vodnik: Peter Zupanc Organizatorki: : Karla Sonjak Silva Sonjak Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET DOBRNA - MISLINJE
nedelja, 22 april 2018
dsc_9314 IZLET IZ DOBRNE V MISLINJO V soboto, 21.04.2018 smo se zapeljali do Dobrne. V vasici Klanec smo se pripravili za pohod. Preden smo krenili proti Kozjaku, smo naredili še skupinski posnetek. Začetek poti je zelo strm, tako da ima vasica pravo ime – klanec. Po dobrem kilometru in pol smo zapustili asfaltno cesto in nadaljevali pot po v začetku razmeroma strmi stezici. Do Koče na Kozjaku smo potem hodili po gozdnih cestah.in po dobrih dveh urah hoje prispeli na kočo, kjer smo si privoščili daljši počitek. Od koče smo nadaljevali pot po strmi gozdni poti na vrh Špika. Na vrhu smo se ustavili in se naužili razgledov po okoliških planinah. Med planinci smo imeli tudi pevce, ki so zapeli par pesmi in še bolj popestrili naš pohod. Naredili smo še eno skupinsko fotografijo in krenili proti cerkvici na Kozjaku. Ustavili smo se na pokopališču, kjer smo obiskali grob prehitro umrlega župana Šilak Franca in mu izkazali spoštovanje. Na poti proti domu smo se ustavili še pri Zakeršniku, kjer nas je Majda postregla z aperitivom, pecivom in zelo dobrim moštom. Pred odhodom so ji pevci zahvalili z lepo pesmijo. Kar prehitro smo bili pri gostišču Joško, kjer smo se poslovili in odpravili vsak na svoj dom. Preživeli smo prijetne urice, v prijetni družbi. Za čudovite trenutke pa je poskrbelo tudi vreme, ki je bilo lepo sončno in toplo. Vodnika: Tine Tajnik Peter Zupanc Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET NA KOPITNIK, 07.04.2018
torek, 10 april 2018
img_5356 Šolski izlet na Kopitnik Dne 07.04.2018 je potekal v okviru šolskega planinskega krožka izlet na Kopitnik. Izleta se je udeležilo 33 učencev OŠ Mislinja ter 19 odraslih spremljevalcev. Zjutraj smo se z avtobusom odpravili do Rimskih Toplic, izhodišča za naš izlet. Rimske Toplice (nmv 213 m) ležijo v manjši kotlini ob reki Savinji, ob poti, ki povezuje Celje in Zidani most. Izlet je potekal po krožni poti, začeli in končali smo ga pod zdraviliščem. Večina poti je potekala po dobro uhojenih stezah, kolovozih, delno pa tudi po asfaltiranih poteh. Kar nekajkrat smo morali dodobra zagristi v breg, vendar tako otrokom kot vsem odraslim spremljevalcem to ni povzročalo večjih težav. Daljši postanek smo naredili pri Koči na Kopitniku (nmv 865 m). Kasneje se je pot večinoma blago spuščala in nas pripeljala nazaj do izhodišča. Pobočja okrog Kopitnika so večinoma poraščena z gozdovi, bogata z bujnim zelenjem in cvetočimi spomladanskimi rožami ter zelišči. Vreme nam je služilo, razpoloženje je bilo odlično. Kondicije nam ne manjka, zato smo že vsi v pričakovanju naslednje dogodivščine. Vodnika in mentorica planinskega krožka: Jože Hribar Anka Tretjak Marina Porčnik Zapisala: A. Tretjak Mislinja; 11.4.2018 Oglejte si fotografije z opisi.

VELIKONOČNI POHOD 2018
četrtek, 05 april 2018
dsc_8514 VELIKONOČNI POHOD 2018 Letos smo se že desetič zbrali pred gostiščem Vagon v Mislinji, kjer se je začel tradicionalni pohod na velikonočni ponedeljek. Zjutraj nas je pričakalo lepo sončno vreme. Po vpisu v knjigo pohodnikov in po pozdravu predsednika PD Mislinja Ivana Arka, smo se napotili po kolesarski stezi in po dobrih dveh kilometrih krenili na strmo gozdno pot, ki nas je pripeljala na Črepič, prvo postajo naše poti. Od tu se pot nekaj časa spuščain se ponovno strmo povzpne proti Fričevem vrhu, najvišji točki našega pohoda. S Fričevega vrha smo še nekaj časa hodili po gozdu prispeli do gozdne ceste, po kateri smo se sprehodili mimo cerkve sv. Ruprehta do Lovske koče LD Mislinja. Tu smo si privoščili daljši počitek, da smo se okrepčali in odžejali. Po počitku smo pot nadaljevali po asfaltni cesti mimo kmetije Pristovnik. Pri Zakeršniku smo krenili v gozd in po prijetni gozdni poti prispeli do kmetije Foltan, kjer smo lahko občudovali lepe razglede po Mislinjski dolini. Na koncu smo si še privoščili krajši postanek v gostišču Vagon, kjer smo malo poklepetali, obudili vtise na prehojene poti in po klepetu krenili vsak na svoj dom. Vodnika: Albina Fekonja Jožek Hribar Oglejte si fotografije z opisi.

IZLET NA JANČE
četrtek, 05 april 2018
dsc_8368 IZLET NA JANČE V torek, 20.03.2018, smo se z avtobusom zapeljali do vasice z imenom Jevnica. Zaradi preozkega mosta smo morali reko Savo prečkati peš. Pot je vodila mimo železniške postaje Jevnica, mimo spomenika žrtvam NOB in mimo nekaj hiš. Nekoliko višje od hiš je pot zavila v gozd in se je nekaj časa strmo vzpenjala. Med potjo do vrha smo šli mimo nekaj zapuščenih hiš. Po dobrih dveh urah prijetne hoje po poteh, ki so vodile po travnikih in gozdu smo prispeli do vasice Janče, kjer smo si v koči privoščili daljši postanek, da smo se okrepčali in odpočili. Čas je hitro mineval in morali smo se vrniti v dolino. Pred odhodom smo si ogledali še živalski vrt z domačimi živalmi. Kot navada veli, smo naredili tudi skupinsko fotografijo in se napotili v dolino. Nekaj časa smo se vračali po isti poti kor pri vzponu, po parih minutah hoje pa smo krenili proti Lazam pri Dolskem. Pot je bila strma. Srečno smo prispeli do Laz, kjer smo si ogledali še zunanjost zanimive kapelice. Od kapelice smo se sprehodili naslednjih par sto metrov po asfaltu do avtobusa, ki nas je srečno pripeljal domov. Ker smo bili hitri, smo se ustavili na Trojanah na kavici. Preživeli smo prijeten dan. Vodnik: Peter Zupanc Organizator izleta: Silva Sonjak. Oglejte si fotografije z opisi.

PREDAVANJE DAVA KARNIČARJA
sreda, 14 marec 2018
dsc_5487 Gostili smo Dava Karničarja Davo Karničar je alpinist, alpinistični smučar, alpinistični inštruktor, gorski reševalec, učitelj in trener smučanja. Bil je republiški prvak, balkanski podprvak ter tekmovalec in serviser v svetovnem pokalu alpskega smučanja. Predvsem pa je oče sedmih otrok. Veseli smo, da se je odzval našemu povabilu. Skozi filmsko projekcijo in predavanje nam je predstavil svojo življenjsko pot. Davo se je že kot otrok zapisal hribom in snegu. Kako bi bilo tudi drugače, na domačem Jezerskem imajo v izobilju le to dvoje. Od prvih korakov, ki jih je kot sin legendarnega oskrbnika Andreja Karničarja naredil v okolici Češke koče, do danes je opravil več kot 1800 alpinističnih vzponov in strmih smučanj. V Evropi izstopata njegova smučarska spusta čez severovzhodno steno Eigerja in vzhodno steno Matterhorna, je pa tudi avtor najtežje presmučane alpinistične smeri v Sloveniji - Fritsch-Lindenbach, ki je ocenjena z najtežjo, sedmo stopnjo. Je prvi Slovenec, ki je (skupaj z bratom Drejcem) smučal z osemtisočaka, leta 1995 z Anapurne, prvi človek, ki je leta 2000 neprekinjeno smučal z Mount Everesta in od leta 2000 do leta 2006 presmučal najvišje vrhove vseh sedmih kontinentov. Ampak ves ta čas je imel v mislih in načrtih nekaj še zahtevnejšega. K2, drugo najvišjo goro na svetu, ki velja za najtežjo, najbolj ubijalsko. Že vzpon na 8611 metrov visoki K2 v pakistanskem delu Karakoruma je skrajni izziv, še nihče pa ni smučal z njegovega vrha. A 56-letnemu Karničarju tega projekta ni uspelo izpeljati. Zaradi poškodbe hrbta, ki jo je staknil na začetku odprave, in neprimernih razmer na gori je moral odpravo prekiniti. Udeleženci v sejni dvorani centra Lopan so mu na koncu postavili še kar nekaj vprašanj. Vprašanja so se nato še vrstila v avli, kjer smo za obiskovalce pripravili še nekaj tekočega, tako da je pogovor še lažje stekel. Veseli nas, da se je na naš poziv odzvalo toliko občanov, saj je bila dvorana dokaj polna in smo skupaj preživeli prijeten večer. Zahvaljujemo se tudi občini Mislinja, ki je poskrbela za darilo za našega gosta. Zapisal Ivan Arko Oglejte si fotografije z opisi.Fotografije: Bojan Šinko

<< Začni < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Rezultati 23 - 33 od 142

OBRAZEC ZA PRIJAVO

Ste pozabili geslo?
Ustvari nov uporabniški račun

BODITE OBVEŠČENI!

Z registracijo na našem portalu boste vključeni tudi v sistem obveščanja o aktivnostih našega društva!
konv4Preko elektronske pošte Vam bodo posredovana aktualna vabila na pohode in izlete...
Če še niste registrirani, lahko to storite tukaj.